معرفی شرکت فولکس واگن :: حکیم

حکیم

فروش انواع محصولات دیجیتالی

فروش انوع محصولات دیجیتالی وفایلی

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

کتاب الفبای موفقیت اثر باب پراکتور

رمان اِما اثر جین آستین

کتاب انگشت اتهام اثر آگاتا کریستی

دانلود و معرفی کتاب دیوان شمس تبریزی اثر مولاتا جلال الدین محمد بلخی

دانلود و معرفی کتاب کوری اثر ژوزه ساراماگو

دانلود و خرید کتاب قدرت مثبت اندیشی اثر نورمن وینست پیل

کتاب سفر روح اثر مایکل نیوتن

دانلود و خرید کتاب شکست عادت های کهنه

معرفی کتاب نظریه انتخاب

دانلود و معرفی کتاب نظریه انتخاب

کتاب فروش موفق اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب فروش موفق اثر برایان تریسی

خرید کتاب فروش موفق اثر برایان تریسی

کتاب 17 قانون موفقیت

معرفی و دانلود کتاب 17 قانون موفقیت

دانلود کتاب 17 قانون موفقیت

کتاب و کسی نماند جز ما

دانلود و خرید کتاب و کسی نماند جز ما

خرید کتاب و کسی نماند جز ما

کتاب پس از تو اثر جوجومویز

معرفی کتاب پس از تو اثر جوجومویز

دانلود و معرفی کتاب پس از تو اثر جوجومویز

کتاب باز هم من از جوجو مویز

دانلود و خرید کتاب باز هم من از جوجو مویز

خرید کتاب باز هم من از جوجو مویز

کتاب مرداب روح

معرفی و دانلود کتاب مرداب روح

دانلود کتاب مرداب روح

کتاب موزه بی گناهی

دانلود و خرید کتاب موزه بی گناهی

معرفی شرکت فولکس واگن

جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۱۰ ق.ظ

میان تمامی خودروهایی که در خیابان می‌بینید، تعداد محصولات فولکس واگن از باقی برندها بیشتر و مدل‌هایش قابل تشخیص‌تر است. پس از تویوتا، این برند در سال ۲۰۱۸، یکی از بزرگترین خودروسازهای جهان محسوب می‌شد. این کارخانه تاثیر بسیار قابل توجهی در صنعت خودرسازی داشته و تقریبا یکی از معدود یادگارهای خوش و مفید آلمان از دوران آدولف هیتلر و دوستان نازی‌اش است.

قطعا همه می‌دانند که این برند محبوب متولد آلمان بوده و معنای آن “خودروی مردمی” است، یعنی خودرویی که برای راحتی مردم طراحی شده است. فولکس واگن به درخواست رهبر آن زمان آلمان- آدولف هیتلر، در دهه ۳۰ میلادی پایه‌گذاری شد تا خودوریی که توسط فردیناند پورشه طراحی شده بود را تولید کند.

در آن برهه زمانی، هیتلر به دنبال کسی بود که یک خودروی ارزان قیمت برای قشر کارگر آلمان بسازد. در همین حین، فردیناند پورشه هم در حال طراحی محصول ارزان قیمتی بود که هم برای خانواده‌ها مناسب باشد و هم مانند یک خودروی واقعی عمل کند. او قبلا هم خودروهای کوچکی که موتورشان در بخش عقبی قرار داشت و شبیه نوعی سوسک به نام بیتل بودند، طراحی کرده بود. از آنجا که در آلمان، تنها افراد ثروتمند توان مالی برای خرید خودرو را داشتند، هیچ کارخانه‌ای مایل به ساخت خودروهای ارزان قیمت مد نظر هیتلر و پورشه نبود.

جالب است بدانید، با اینکه هیتلر به خودروهای مختلف علاقه زیادی داشت، هرگز رانندگی یاد نگرفت. خودروی مورد نظر او برای چهار سرنشین مناسب بود، حداقل با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کرد و گازوئیل مصرفی آن از ۷ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر فراتر نمی‌‍‌رفت.
                                             

                برای حمایت ما بر روی این(لینک)بزنید.

اولین خودرو فولکس واگن
فولکس واگن قدیمی بیتل

از آنجایی که هیچ شرکتی مایل به تولید خودرویی چنین ارزان نبود، هیتلر یک کارخانه دولتی به نام KdF-Wagen افتتاح کرد. KdF مخفف عبارتی آلمانی و به معنی “قدرت از طریق لذت” بود. این کارخانه در شهر ولفزبرگ ساخته شد، شهری که تنها مخصوص کارگران آلمان نازی بود. اما متاسفانه تا پایان ساخت این کارخانه در سال ۱۹۳۸، جنگ جهانی دوم آغاز شد. سپس این کارخانه با لوگوی VW به کنترل ارتش درآمد و فقط و فقط به تولید خودروهای مشابه جیپ برای ارتش نازی پرداخت. بنابراین رویای هیتلر در آن برهه زمانی تحقق نیافت.

کارخانه مذکور در آن دوران آسیب فراوانی دیده بود و پس از پایان جنگ و بازگشایی مجدد آن توسط انگلیس و آمریکا، قادر به تولید خودروهای محدودی بود. بنابراین ارتش انگلستان تصمیم گرفت شرکتی پیدا کند که کارخانه را دوباره سرپا کند. آنها کارخانه را به طور رایگان به هنری فورد پیشنهاد دادند، اما مشاور فورد معتقد بود که بازسازی مجدد این کارخانه غیرممکن و بی‌ارزش است. بنابراین کارخانه فروپاشیده، به تنهایی و تحت نظارت Heinz Nordhoff به زندگی خود ادامه داد.

در ابتدا آنها فقط مدل “فولکس واگن بیتل” را تولید می‌کردند که به سدان تیپ ۱ (Type 1) نیز معروف بود و در کشورهای مختلف، القاب متفاوتی داشت. مثلا در آمریکا آن را با نام باگ (Bug)، به معنای سوسک یا حشره می‌شناختند. بنابراین بیتل اولین خودروی سواری بود که توسط این کارخانه و تحت نظارت سرگرد ایوان هرست، به مرحله تولید انبوه رسید.

در ابتدا فروش بیتل در خارج از آلمان تعریف چندانی نداشت. اما پس تبلیغات هوشمندانه، این ماشین جمع و جور، در بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ طرافداران جوان زیادی را به سوی خود جذب کرد. جالب است بدانید که در یکی از تبلیغات، قیمت آن هزار و ۶۹۹ دلار اعلام شد.

در اواخر دهه ۴۰ میلادی، مدل تیپ ۲ (Type 2) که به نوعی اتوبوس محسوب می‌شد، قدم به عرصه گذاشت و معرفی شد. این ماشین به VW Bully یا همان فولکس واگن قلدر هم معروف بود. موتور “قلدر” هم مانند “سوسک”، در بخش عقبی آن تعبیه شده بود. چیزی نگذشت که این دو ماشین، محبوبیتی جهانی بدست آوردند.

آن روزها در اکثر کشورها تیپ ۱ و تیپ ۲ فولکس واگن را می‌شناختند؛ تا جایی که حتی در دهه‌های ۶۰ و ۷۰، بیتل همچنان پرفروش‌ترین محصول زمان خودش بود.

بسیاری ذلیل محبوبیت بیتل را قابل اطمینان بودن، نگهداری راحت و کم‌ مصرف بودنش می‌دانستند. این محصول فولکس واگن تا سال‌های سال در کارخانه‌های آلمان، برزیل و مکزیک تولید می‌شد تا جایی که در روز ۱۷ فوریه سال ۱۹۷۲، بیتل ۱۵ میلیونی شدن خود را جشن گرفت و توانست فورد مدل T را به عنوان محبوب‌ترین خودرو جهان شکست دهد. بدون شک، تام فورد و مشاورش هرگز فکرش را نمی‌کردند که از رد پیشنهاد بازسازی یک کارخانه آسیب دیده تا این اندازه ضرر کنند.

بیتل محبوب در سال ۲۰۱۹ به نوستالژی نسل‌ها و افراد بی‌شماری تبدیل شد، چرا که از عرصه‌ی تولید خداحافظی کرد و خط تولید و پرونده آن برای همیشه بسته شد.

برخلاف موفقیت چشم‌گیر بیتل در اوایل دهه ۷۰، کارخانه نیاز به مدل‌های جدیدی داشت تا جایگزین بیتل شوند. بنابراین با کمک اتحادیه آئودی/اتو که در دهه ۶۰ توسط فولکس واگن خریداری شده بود، دانش قرار دادن موتورها در بخش جلویی ماشین به گنجینه‌ی این برند محبوب اضافه شد. همچنین در سال ۱۹۷۴، فولکس واگن گلف که حالا ورژن الکتریکی هم دارد، به محض خروج از درهای کارخانه محبوبیت بسیار زیادی بدست آورد. این مدل که در سایر کشورها Rabbit یا همان خرگوش نامیده می‌شد، برند خود را مجددا به بازی تولید خودرو بازگرداند.

این محصول از آن زمان تاکنون، در هشت نسل ارائه شده است. در همان سال‌ها مدل جدیدی به نام Scirocco وارد تاریخچه فولکس واگن شد و پس از آن در سال ۱۹۷۶، سوگولی اروپای غربی، یعنی فولکس واگن پولو پا به بازاری کوچکتر گذاشت. در دهه بعدی، فولکس واگن پا به عرصه‌ی کوشش و تلاش برای تولید محصولات بهتر و با کیفیت تر گذاشت و نسل جدیدی از مدل‌های قبلی خود را ارائه کرد.

                      برای حمایت ما بر روی این(لینک)بزنید.


دلیل محبوبیت فولکس واگن
بدون شک این برند محصولات بسیار به یادماندنی در طول زمان تولید کرده و اکنون نیز در لیست محبوب‌ترین برندهای خودرویی دنیا رتبه دوم را دارد؛ اما آنطور که مشخص است، هیچ‌کدام از این مدل‌ها به پای گلف نمی‌رسند. مدل گلف در بین تمامی خودروهای ساخته شده توسط این کارخانه، محبوب‌ترین است. از این رو اگر مدلی محبوب باشد، طرفداران زیادی نیز دارد و اگر خودرویی طرفداران زیادی داشته باشد، قطعا فروش قابل توجهی نیز خواهد داشت؛ بنابراین گلف نیز از این قاعده مسثتنی نیست.

پرفروش‌ ترین فولکس واگن تاریخ
فولکس واگن گلف نسل اول

نکته جالب اینجاست که گلف در سال ۲۰۱۸ دومین خودروی پرطرفدار انگلستان بود. این خودرو توانست از اولین روز تولید تاکنون، پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروی تاریخ این غول خودروسازی آلمانی باشد.

قابل توجه است که این برند همچنان در بازار خودرو با مدل‌های تیگوان، اطلس و غیره در کنار سایر رقبای خودروسازش می‌تازد. فولکس واگن اطلس نیز روزی به عنوان یکی از بهترین خودروهای خانوادگی جهان شناخته می‌شد.

  

         برای حمایت ما بر روی این(لینک)بزنید.

شارژر رباتی فولکس واگن

کمپانی محبوب و دوست داشتنی Volkswagen، همیشه به دنبال راه حل‌های خلاقانه و نوآورانه برای رفع مشکلات اساسی و مهم مشتریانش است، و البته به دنبال رقابت با رقبای قدری مانند Tesla و دیگر برندهایی که در مسیر روشن خودروهای الکتریکی به سوی آینده، پیشتازی می‌کنند.

حالا که ماشین‌های الکتریکی و هیبرید، هر روز بیش از دیروز به محبوبیتشان افزوده می‌شود و توسط غول‌های دنیای خودروسازی، بیش از پیش طراحی و رونمایی می‌شوند، به طبع نیاز به ایستگاه‌های شارژ این محصولات پاک نیز بالاتر می‌رود. چرا که نبود زیرساخت‌های مناسب هیچ فرقی با استفاده نکردن از این ماشین‌ها ندارد.

حالا تصور کنید که مانند هر روز، با ماشین الکتریکی خود به محل کارتان می‌روید، اما به محض رسیدن به محل کار، متوجه می‌شوید که شارژ باتری ماشین، به زودی تمام می‌شود. از طرفی، متاسفه ساختمان محل کار شما، زیرساخت‌‌های لازم مانند ایستگاه شارژ ماشین‌های الکتریکی را ندارد. راه حل چیست؟ از فولکس واگن بپرسید.

شارژر برقی فولکس واگن چه شکلی است

این کمپانی خودروسازی آلمانی، راه حل بسیار جالبی برای رفع این مشکل مهم پیدا کرده است. فولکس واگن، از مدل اولیه یک ربات شارژر جمع و جور رونمایی کرد که می‌تواند به سادگی و بدون هزینه‌های اضافی ساخت و ساز ایستگاه‌های شارژ، خود را به ماشین شما برساند و آن را شارژ کند.

از آنجایی که این تکنولوژی جدید یک ربات است، شما می‌توانید به کمک یک اپلیکیشن مخصوص یا Car-to-X، آن را فرا بخوانید تا با واحدهای ذخیره انرژی مخصوص شارژ کردن، به کمک شما بشتابد. به محض رسیدن ربات به خودرو، پروسه شارژ باتری، بدون هیچ دخالتی از سوی انسان، آغاز می‌شود، یعنی که این ربات هوشمند بانمک و دوست داشتنی، تمامی فرآیند را به تنهایی مدیریت می‌کند.

               برای حمایت ما بر روی این(لینک)بزنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۹
عرفان طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی